Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789000352449 |
Een kijkje achter de schermen bij een van de meest opvallende en succesvolle bedrijven  Uber is het meest opvallende en marktverstorende bedrijf van dit moment. Het is voor veel bedrijven een marktvoorbeeld geworden, maar de meningen over hen zijn verdeeld en hun strategie is zeker niet onomstreden. Toch fascineert hun businessmodel en -strategie zowel voor- als tegenstanders; hun succes valt niet te negeren. De CEO, Travis Kalanick, wordt vaak gezien als de nieuwe Steve Jobs: keihard, briljant, vernieuwend en een van de interessantste zakenmensen van het moment. De door hem opgezette bedrijfscultuur is extreem darwinistisch. Met de komst van de zelfrijdende auto, directe levering op elk tijdstip, en de all-inclusive service-op-aanvraag heeft het er alle blijk van dat de toekomst van Uber alleen nog maar stralender zal worden.  Adam Lashinsky is sinds 2001 werkzaam bij Fortune en is tegenwoordig adjunct-hoofdredacteur. Daarnaast is hij een vaste gast bij verschillende business-shows op Fox. Hij is de auteur van Apple (2012), dat in 33 talen is gepubliceerd.