Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047001539 |
Een mens is in zijn levensloop en werk voortdurend in verandering. Coaching voldoet aan de gestaag groeiende behoefte om constructief mee te denken over verandering die ook verbetering is. Om de vitaliteit van mens en organisatie te bevorderen, is coaching met een zekere diepgang en met oog voor grondhoudingen en ontwikkelingsprocessen vaak noodzakelijk. Dit boek over coaching bevat een schat aan theorieën, modellen, vragen en opdrachten voor coaches die de vitaliteit in de ander, dus ook in organisaties, naar boven willen brengen. Dat kan niet zonder zingeving en bezieling; deze aspecten staan dan ook centraal. Speciale aandacht wordt voorts geschonken aan het breed toepasbare model van de elementvierhoek en aan de transactionele analyse. Daarnaast wordt een keur van andere zinvolle kaders en methodieken voor coaches besproken, als vitaliserende outplacement en het organiseren van loopbaanzelfsturing en vitaliteit in organisaties. Ook wordt ingegaan op vitaliserend leiderschap, vitaliteitvoorwaarden in organisaties en kwaliteitscriteria voor executive coaching.'