Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789059724907 |
Voor organisaties als scholen, welzijnsinstellingen, adviesbureaus, kinderopvang en reïntegratiebedrijven geldt dat het resultaat van de dienstverlening een coproductie is van medewerkers van de organisatie en klanten samen. Bij dit type organisaties, die in dit boek interactionele dienstverleners worden genoemd, kan men de individuele klant niet beloven dat het diploma behaald zal worden of de baan gevonden zal worden. De enige belofte die men kan doen heeft betrekking op de kwaliteit van het proces dat men met de klant aangaat. De organisatie die in de kwaliteit van dat proces wil excelleren kan dit uitsluitend bereiken door een organisatiecontext te ontwikkelen waarin gestuurd wordt op de overtuigingen achter deze processen en waarin medewerkers permanent van en aan elkaar leren. Aan de hand van praktische technieken en voorbeelden wordt een interventiemodel gepresenteerd waarmee een dergelijke situatie tot stand gebracht kan worden. Dit boek geeft leidinggevenden en beleidsbepalers een gereedschapskist in handen waarmee zij de communicatiestructuur, de communicatieprocessen, het overtuigingenkader en de doelstellingen binnen hun organisatie op een congruente wijze met elkaar kunnen verbinden. Het bereiken van deze toestand leidt tot het excelleren van de organisatie.