Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462260689 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Social design omvat alle designstromingen die een duurzame leefstijl ondersteunen en alternatieven aandragen voor de huidige sociale en economische systemen. Dit boek verheldert het concept van social design op toegankelijke, interdisciplinaire en visueel aantrekkelijke wijze. Het functioneert daardoor als referentieboek voor professionals en studenten, maar tevens als katalysator voor een creatieve beweging en een mentaliteit met een enorm potentieel en een ongekende impact. Anne van der Zwaag (1978) studeerde Hedendaagse Kunst aan de Universiteit Utrecht, maakt publicaties op het gebied van kunst, mode, design en architectuur en werkt als freelance curator, publicist en onderzoeker voor uiteenlopende culturele instellingen. Met bijdragen van Aaron Betsky, Jurgen Bey, Jan Boelen, Max Bruinsma, Lidewij Edelkoort, Martijn Engelbregt, Futurefarmers, Jeroen Junte, Richard van der Laken, Suzanne Lee, Joep van Lieshout, Tracy Metz, Lucy Orta, Jogi Panghaal, Gunter Pauli, Philippe Rahm, Alice Rawsthorn, Daan Roosegaarde, Superuse Studios, Thomas Widdershoven, Joanna van der Zanden en vele anderen.