Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024418732 |
Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketingactiviteiten. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn ook door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. Als ze goed wordt ingezet, kan marketing waarde creëren voor afnemers en tegelijkertijd waarde realiseren voor bedrijven, aandeelhouders en de maatschappij. Er valt nog veel winst te behalen, zowel voor ervaren marketeers als voor organisaties waar marketing nauwelijks een rol speelt. Vanuit een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten laat dit boek zien hoe marketing aantoonbaar waarde kan bieden voor organisaties en hun stakeholders. Professionals over Doet marketing ertoe? "Het is de hoogste tijd dat marketing er echt toe doet. Dat is wat Ruud Frambach op overtuigende wijze aantoont. Want échte marketing creëert waarde voor alle stakeholders van de organisatie. Wat dit betekent, en hoe je dat aanpakt, daar gaat dit boek over." - Marion Debruyne, decaan Vlerick Business School "Ruud Frambach brengt marketeers, als regisseur van waarde, met dit krachtige boek dichter bij de CEO. En andersom." - Yvonne Nassar, Head of Customer Strategy & Marketing RAI Amsterdam, Voorzitter Platform Innovatie in Marketing "Na het lezen van dit boek is één zaak duidelijk: marketing doet er meer toe dan ooit. Frambach geeft in dit boek een update van het marketingdenken, gereed voor de toekomst." - Jan Jacob Koomen, CMO MegaGroup Trade Holding BV